Модельный ряд Volkswagen

Отзыв о Volkswagen Passat CC 2012 года


Volkswagen CC 2012
Автомобиль: Volkswagen CC 2012 г.в., седан, роботизированная с 2 сцеплениями коробка передач, Передний привод , пробег - 115000 км, двигатель - 2.0 turbo дизель
Автор: andrii (Украина, Львов)   25.12.2018
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Вирішив написати відгук про сс, так як не має їх багато на сайті і можу щось цікавого розказати.

Купив її бу в осіни 2017 року. На той момент часу машина проїзала 88000км і мала одного власника. Взагалі не планував її брати. Попередньо домовився дивитися на а5. Машина знаходилася в Тернополі. Сам я зі Львова і не мав змоги по-серед тижня поїхати на огляд, тому домовився на вихідні + взяв друзів, так як в тому місті ще не був. Але день перед поїздкою до мене зателефонували що вже продали ауді і запропунували сс, якої на авторії ще не було. Я не дуже хотів пасат, але підкупило те що там залон двоколірний бежевий - тому вирішив все таки поїхати.

Оглядав автомобіль сам + за декілька днів замовив перевірку в можливо комусь відомого Назара, який має канал реальні китайці.
Коротко про машину:

1. Пробіг 88000км справжній, не скручений.
2. Класний двоколірний салон, фото додам.
3. 2л дизельний двигун і GSG DQ250(6-ти ступенева, мокра).
4. Доволі дивна комплектація була, так як є топова голова з навігацією і камера заднього огляду (яка виїжає з значка в багажнику і це дуже зручно, бо ніколи болотом не заляпується), спортивні сидіння(з вираженою боковою підтримкою), але: часковий електропакет сидінь (лише сапинка регудюється електрично, висота і вперед/назад - механічно). Але то таке...

Був присутнім деякий звук біля звигуна(з правої частини машини), але лише перших 3-5хв, потім він пропадав. І як діагностували це виявився двохмасовий маховик. В багатьох пасатів з дизельним двигуном він починає стукати на холодну, орієнтовно з пробігу 90_000. Це проблема не лише 7-их а і 8-их, так як технічно там нічого не помінялося з тим нічого.

Не буду багато розводити води: машина зареєстрована 5 грудня, відповідно на момент покупки мала майже 5 років і враховуючи маховик, яку не яку зимову резину(з салону) і літню резину з салону(яка однозначно під заміну), надірвані сайленти була куплена за 21700$.

До того мав 7 акорд з 2л бензиновим мотором. Не правильно порівнювати ці дві малини, так вони іншого класу але таки напишу.

1. Дуже добра шумка. В друга ще був на той час 7 акорд, коли я вже сс купив. Так там на швидкості 40км/год таке враження що їдеш в сс 80.
2. Кліренс достатній. Нічого ніколи не зачіпав дном. З акордом в основному проблема з переднім бампером. Майже не рально їздити щоб ним щось не зачіпити.
3. 2л турбо дизеля на 150коней вистачає як в місті, так і на трасі. Немає такої проблеми як в акорді: коли 2 пасажири хонда вже нікуди не їде.
4. Розхід малий. Не знаю який там по місту - ніколи не цікавився. Але коли купив її і їхав по трасі до Львову плавно з шв до 100км/год - то комп’ютер показував менше 5л. Європейським автобаном з стабільними 140км/год - 6.5л. При такому розході великий бак 70 а то і більше літрів.
5. Двоколірний салон, який завжди радує око.
6. Зручна камера, яка з значка виїхджає.
7. Класна музика, там не dynaudio але набагато круче хондовського преміуму.
8. Великий багажник, який мені без потреби.

Але є і мінуси:

1. Так як сидиння часково електрифіковані - немає можливості відругулювати кут нахилу сидіння. Можна поставити його лиш максимально в низьке положення і тоді кут його нахилу збільшується, але не достатньо. Люди з великим ростом зрозуміють.
2. Хотілося б 7 передачу. Так як на швидкості 140+ обороти дизеля вже 3000 і більше, і він неприємно просочується в салон. Але знайшлося рішення проблеми. Почав заливати "прокачаний" дизель одної заправочної станції. Чи зменшився пробіг - хз, але на 3000 обертах і більше відчутно тихше почав працювати двигун.

Катався собі не знайючи біди. Але сталася дивна штука з кліматом. Зі сторони водія дуже гаряче, що унеможливлює поїздку, лиш відчиняти вікно, а з правої сторони холодно. Регулування температури і збивання клімату не допомогло. Як виявилося згорів один з 6 електромоторчиків який відповідає за закривання/відкривання "закрилок". Після заміни - все пройшло. Ремонт обійшовся 1500грн, це включаючи бу моторчик. Зажав гроші на новий. Так як машина не нова, то гріх не поставити бу запчастину)

З того часу наїздив 2000км і зробив невеличке ТО.

На 90_000 зробив наступне:

1. Заміна масла в моторі(не факт коли його останінй раз міняли) 2100грн за 5л.
2. Заміна масла в коробці. Заливати лиш оригінальне масло і треба це робити на станції де зможуть виміряти температуру масла комп’ютером, Є якась процедура заміни масла: зливають старе, заливають нове(не доливаючи до кінця), заводять автомобіль і при певній температурі масла в коробці доливають до рівня. Тому на гаражах замінити не дуже вийде, оскільки там заводять автомобіль проїжають 100 метрів і тоді доливають. Краще це вже зробити на офіційному дилері, так як масло це не дешеве. На той момент воно коштувало 560грн за літр, а потрібно 6л. Окрім масла треба ще фільтр 300грн і уплотняюче кільце 65грн.
3. Задні амортизатори, так як один потік вже на той пробіг. Яка ціна вже не памятаю. Думаю 100-150$ за два.
4. Сайлентблоки переднього ричана задні. Замінник Lemferder десь в 400грн став за два.
5. Сайлентблоки заднього ричана. Lenferder-а не було, тому взяв swag. Два десь 450грн коштували в сумі.

В сумі всі запчастини обійшлися в 480$. Заміна масла в коробкі на офіційному сервісі 630грн і всього іншого (на гаражах) 1950грн.

Па’ятаєте писав за звук маховика? Так от ситуація така, що не зрозуміло скільки часу можна на ньому ще проїздити від 1000км до 10_000км так щоб не впливало негативно на коробку. Але прийшла зима, 92_000км пробігу і на холодну почав доволі відчутно стукати, тому вирішив замінити.

Оринінальний коштує орієнтовно 1000$, замінник 481$. До того часу знайомий міняв собі маховик на б7, теж на замінник і в нього все ок було. Тому замовив замінник. Робота по заміні обійшлася 1100грн, так як там майже всю передню відвіску потрібно розібрати.

Прийшла весна. Прийшлось думати за резину весняну. Купив новий комплект 360$. Колесо 17" і не раджу профіль нижче 45. Ну принаймні по львівській бруківці.

Коли прийшло літо почав відчувати якийсь шум в задній часнині автомобіля на бруківці, але коли гальмувати - то він пропадає. Все вказувало на направляючі супортів задніх. І зпереду під водієм стук на ямах і на бруківці, так якби стабілізатор передній.

На діагностиці сказали замінити направляючі задніх супортів, предні стойки і увана сайлентблоки переднього ричага, задні. Проблема з ними в тому що майстер порекомендував поставити усилені, від audi tt. На трасі і рівній дорозі вони класні, але не на бруківці. Тому замінив на звичайні. І склалося враження ніби їзджу на спущених колесах передніх: так відчутно зменшились вібрації в салоні.

Всі запчастини обійшлися 191$ і робота 20$.

Тим же ж літом автомобіль переставав закриватися, якщо закрити багажник, відкривати багажник з значка(емблеми на багажнику) і ботовий комп’ютер перестав бачити чи відкритий чи закритий багажник. Загуглив - як виявилося сс мають проблеми з елекртикою. Біля петлі багажника йде жила з багатьма кабелями до морди і від відкривання/закривання вона перетирається і кабелі переламуються. Міняти змісту кабель - не оправдано, так як потрібно розібрати половину салону щоб це зробити. Тому поїхав на старі добрі гаражі до майстра з офіційного сервісу і він запаяв кабелі за 250грн. 4 кабелі було обламані. Після того все почало працювати.

Одного дня перед поїздкою загорівся чек енджін. Подумав що вже по поїздці, але заїхав до друга щоб прочитати помилку. Як виявилося низький вольтаж акумулятора. Він ще рідний стояв. Мав на той час майже 6 років. Так що заїхав і поміняв на новий фірми multu. Здав старий і зробили 15% знижки. Все обійшлося 80$. Але одне дивне питання: якщо нижкий вольтаж - то тому світиться CHECK ENGINE а не якась іконка з акумулятором???

З того часу більше ніяких проблем не було.

Загалом машиною повністю задоволений. Можна сказати що це цікавий формфактор бізнес класу з доволі не дорогим обслуговуванняв, якщо порівнювати з BMW, AUDI чи Mersedes.

Є один ньоанс з безрамочними вікнами зимою. Перш ніж відкривати двері рекомендують прочистити полосу скла біля резинки, так як при відкриванні скло опускається на 2см. За 2 зими лиш одного разу вікна замерзли так що не хотіли опускатися абсолютно, навіть якщо на них надавлювати. Відкрити двері вдалося баз проблем, але закрити їх вже не так просто, але реально).

Планую продавати автомобіль літом чи в осени. Думаю поміняти на q5, та що з 2016 року, або на макан 3л мінімум. Був на тестдрайві макана і той 2л лиш для міста, на трасі вже не хоче їхати. А може і на щось інше, ще багато часу до того є.

Плюсы автомобиля: Малий розхід. Шумоізоляція. Цікавий вигляд кузова. Класна камера заднього огляду.

Минусы автомобиля: Відсутність регулування куту нахилу сідушки (нюанси комплектації). Безрамочні вікна суворорю симою.

Совет покупателю: Якщо маєте змогу обслуговувати автомобіль - беріть і не роздумуте, але без вкладень не обійдетесь.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Exelero  

На таком небольшом пробеге (если конечно он реальный) уже столько ремонта, вот и плюсы японцев нашлись, Аккорд 7 на таком пробеге абсолютно безпроблемный в плане поломок. Кому шумка, а кому надежность.

+1ОТВЕТИТЬ  
Gooliver  

Exelero, у акорда7 на 100тис свої заморочки бувають (подушки, датчик акселератора).

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Volkswagen Passat CC: Народный стиль
Народный стиль

В 2008 году марка Volkswagen решилась на рискованный шаг и выпустила свой первый эмоциональный автомобиль – VW Passat CC.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Volkswagen

Volkswagen Passat CC 2013 Volkswagen Passat CC 12.300$ 2013 178.000 км
Volkswagen Passat CC 2013 Volkswagen Passat CC 12.300$ 2013 178.000 км
Volkswagen Beetle 2017 Volkswagen Beetle 12.200$ 2017 131.000 км
Volkswagen Golf 2016 Volkswagen Golf 10.500$ 2016 247.000 км
смотреть все
объявления